موقع نورسات
اكثلا من 500 نكتة تموت من الضحك 692321943
موقع نورسات
اكثلا من 500 نكتة تموت من الضحك 692321943

موقع نورسات للأقمار الصناعيه الدش ( ثابت . ومتحرك ) وصيانة الرسيفرات . جميع واحدث السوفتات الاصليه والحديثه بتاريخ اليوم . صيانة الكمبيوتر .والاب توب . تعلم واحترف معنا الصيانة والتركيب

الرئيسيةالمصحف الفلاشىأحدث الصورالتسجيلدخول

شاطر

اكثلا من 500 نكتة تموت من الضحك

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
saber
ا لـــمـــديــــــــر ا لـــــــعــــــا م
ا لـــمـــديــــــــر ا لـــــــعــــــا م
saber

انا من : اكثلا من 500 نكتة تموت من الضحك Egypt10
مزاجك اليوم : اكثلا من 500 نكتة تموت من الضحك 8010
أنا اعمل : اكثلا من 500 نكتة تموت من الضحك Engine10
الهويه : اكثلا من 500 نكتة تموت من الضحك Travel10
عــدد الـمـسـاهـمـات : 1341
اكثلا من 500 نكتة تموت من الضحك 221010

اكثلا من 500 نكتة تموت من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: اكثلا من 500 نكتة تموت من الضحك   اكثلا من 500 نكتة تموت من الضحك Emptyالإثنين 12 أبريل 2010, 20:38

«®️°·.¸.•°°·.¸¸.•°°·.¸.•°®️»السلام عليكم ورحمة الله وبركاته«®°·.¸.•°°·.¸¸.•°°·.¸.•°®»مرة واحد بلدياتنا عرف ان الجلد موضة مشى عريان

مرة واحد نذر لو ابنه نجح في الثانوية هيدبح خروف فبيسألوه عالنتيجة قالوهم الخروف نجح

مرة واحد اسمه محمدين خبط فى عمود نور ، كل محمد راح فى سكه

مدرس رياضيات اتجوز مدرسة رياضيات انجبوا طفل متساوى الساقين

مرة دكتور بيطرى بيقول لمراته حبيبتى انا بهيم فى حبك قالتله وانا مرفسلكش طلب ابدا

ثلاثة مساطيل قاعدين في سهرة
الأول : أنا عندي فلوس أشتري فيها أمريكا الشمالية
الثاني : وأنا عندي فلوس أشتري فيها أمريكا الشمالية و الجنوبية
الثالث : و مين قالكم إني رح أبيع

مره واحد عداه العيب اخد الي بعده

واحد خلقه ضاق اداه لأخوه الصغير

واحد سباك سايب رسالة على التليفون يقول اترك اسمك وعنوانك بعد سماع صوت السيفون

مرره في أمريكي و فرنسي و صيني حبو يجربوا صدى أصواتهم عند شلالات نياجرا........الأمريكي قال: هلوووووو ,الصدى قال: هلوووووووو الفرنسي قال :بونجووووور ,الصدى قال: بونجوور ووو ووور.. الصيني قال شنج لونج هنج.. الصدى قال: هـــــــــــــــاه بتئول اِيه؟

طلب مدرس من تلميذ غني جدا ان يكتب موضوع تعبير عن عيلة فقيرة فقال التلميذ : كان في عيلة فقيرة الأب فقير و الأم فقيرة و الأولاد فقراء و الشغال فقير و السواق فقير و البستاني فقير كلهم فقراء

سأل أستاذ تلميذه: ما اسم الحيوان الذي يصحييك بصوته كل صباح؟ أجاب: بابا

واحد فاتح محل سمك ابنة مات فقال كان لسة صاحى وبيلعب

مره عشرة بلديتنا ماشيين ورا بعض وقعوا في حفرة واحدة

مرة واحد بلدياتنا نزل في محطة الرمل رجلة غرزت

واحد بلدياتنا رجع من السفر لقى الشقة مليانه صراصير.. غير قفل الباب

واحد خواف قوى خطيبته بتقوله نفسى أموت وسط أحضانك ...قالها روحى موتى وسك أهلك أنا مش ناقص مشاكل

واحد اتجوز واحدة اسمها نعمة باسها وش و دهر

غبي أذانية محروقة قالولوا : ليش اذنك محروقة؟؟
قال: كنت اكوي قميصي ورن التليفون ورديت بالمكوى
قالوا : والثانية ليه محروقة؟؟
قال: الحمار أتصل مره ثانية

مره واحد ركب اوتوبيس شاف واحده قاعده راح بصلها فبصتله , ضحكلها ضحكتلو غمزلها غمزتلو راح شاورلها على المحطه , فنزلت ....راح قعد مكانها

مرة واحد بلدياتنا الباب افل على صباعه الباب ازرق

مهندس كمبيوتر مات............ كتبوا على قبره

Game over

سالوا سائق: مين المطرب المفضل عندك ؟؟؟ قال : مايكل داتسون

واحد مشغول اتجوز واحدة مشغولة خلفوا ولد مش فاضلهم

مرة مدرس رياضيات خلف ولدين و استنتج التالت

واحد بلديتنا اتعزم على حفلة تنكرية بعت اخوه

عشرة بلدياتنا أخذوا شقة و كل اسبوع يطردو واحد ليه ؟ يقلدو ستار أكاديمي!!

مرة ممثل كبير جاله دور برد , رفضه

مرة مذيعة عملت عملية في ظهرها...شالولها فقرة ..و حطوا برنامج

مرة واحد بلدياتنا واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس
قام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه
قام بلدياتنا قال له: طلبت رقم قامت طلعتلي ست عمالة تقول
(
الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة

أيام الرسائل عن طريق الحمام الزاجل: واحد بعت طير لصديق له ولما وصل الطير بص الصديق على رجل الطير ما لقاش ورقة او رسالة فلما شاف صديقه يلي بعت له الطير من غير رسالة سالوا ايه قصة الطير يلي مافيش برجله رسالة بعتوا ليه ؟ قام قال له اصلي بعتلك مس كول

واحد و هو بيموت بص لمراته بصه كلها رومانسيه و قالها : انا لما اترفدت كنتي معايا ، و لما عييت وقفتي جنبي، ولما فلست برضوا كنتي معايا ، و دلوقتى لسا جنبي ، مسك ايدها بحنيه و قالها : مش عارف ليه حاسس انك نحس

مرة 5 دخلوا كلية الهندسة اثنين طلعوا مهندسين وثلاثة مدينة نصر

لية الصعيدي الصغير أذكي من الصعيدي الكبير .؟ لأنة مابقالوش كتير صعيدي

أية هو المكتوب علي قاع زجاجة المياه الغازيه في الصعيد...؟؟؟؟ مكتوب : الفتح من الناحية الأخري

مره واحد بلديتنا طوبه جت في صدره بص وراه

واحد بلدياتنا عمل 2 إيميل، واحد دوت كوم للشتاء وواحد نص كوم للصيف

بلدياتنا مبيعرفشى يعوم وقع فى البحر مات محروق

--------------------------------------------------------------------------------

واحد بلدياتنا في مسابقة من سيربح المليون اتصل بصديق وقال له الو محمدين معانا 30 ثانية رايك احذف اجابتين ولا استخدم الجمهور

!

-------------------------------------------------------

2-
واحد بلدياتنا وقع في خلاط الأسمنت طلع منه قال يخرب بيت الملاهي.

------------------------------------------------------

3-
سئلوا صعيدى : ليه قتلت أبوك
كانوا عاملين رحلة للأيتام , كنت عايز اروحها
طب ليه قتلت عمك ؟
كنت عايز ابن عمى يسافر معايا
طب ليه كنت عايز تنتحر
أصلهم لغوا الرحلة

-----------------------------------------------------

4-
ثلاثة صعايدة قرروا أن يعملوا مزرعة كتاكيت فحفروا حفرة ورموا فيها الكتاكيت وردموا الحفرة واستنو يوم .. يومين.. ثلاثة وشجرة الكتاكيت مطلعتش، جربوا مرة تانية ومفيش فايدة فقررو يبعتوا أخوهم اللى بيدرس في أمريكا و بيحضر دراسات عليا. فقال لهم ابعتو لي بعض العينات من التربة عشان احللها

----------------------------------------------------

5-
صعيدي سافر امريكا شرب من حنفية اوتوماتيك معرفش يقفلها قام رجع ف اول طيارة لمصر..قام سالوا: ازي امريكا؟ قالهم :اسكتو زمانها غرقت يا بوووي..

---------------------------------------------------

6-
واحدصعيدى راح يشترى لمراته جزمة فراح لمحل وقال لصاحب المحل عايز جزمه من غير كعب وخفيفه شويه ورخيصه صاحب المحل قال ماشى وجاب الجزمه فقالت مراته ده مينفعش انا عايزه بكعب ودبت خناقه فصاحب المحل قرف منهم فقال للصعيدى متخدها بكعب هو انت الى حتلبسها قال لع من غير كعب هو انت الى حتنضرب بيها

-------------------------------------------------

7-
مرة اتنين صعايده دخلو كليه الطب واحد اتخرج محامى والتانى محاسب

-------------------------------------------------

8-
واحد صعيدي رايح حفلة تنكرية .. بعت اخوه

------------------------------------------------

9-
واحد صعيدي دخل جنينة الحيوانات ودخل راسه في قفص الاسد، الحارس جري عليه قاله انت بتعمل ايه، قاله ايه يابا يعني هناكله.

-----------------------------------------------
1
0-
واحد بلديتنا حب يعمل ارهابى خطف ابنه محدش سال عليه قتله
----------------------------------------------
11-
مرة واحد بلدياتنا حب يطور الهليكوبتر فك المروحة وركب تكيف
--------------------------------------------
12-
صعيدى عمل عملية .. نجحت
راح عملها مرة تانية
------------------------------------------
13-
واحد بلدياتنا لقى مصباح علاء الدين ،طلعله العفريت
شبيك لبيك عبدك ملك اديك تطلب ايه
عايز كوبري طوله 1000 كيلو يوصل بين الشرق والغرب
لأ دي صعبه أوي شفلك طلب تاني
طب عايز الصعايده كلهم يبقول أذكيا
انت قلتلي الكوبري رايح جاي والا رايح بس؟!
----------------------------------------
14-
سألوا واحد صعيدي : مين أهم الشمس ولا القمر رد : القمر طبعا, بيطلع ينور لنا بالليل و الدنيا ضلمة, انما الشمس بتطلع بالنهار و الدنيا نور أصلآ
----------------------------------------
15-
فيه صعيدي نط من فوق سور المدرسه ليه؟
عايز يدرس في الخارج
-------------------------------------
16-
واحد بلديتناقاعد في موتمر دولي فواحد فرنساوي قام وقال احنا حفرنا تحت برج ايفل و لقينا اسلاك تليفونات و ده دليل علي ان التليفونات عندنا من 100 سنه
فقام واحد ايطالي و قال احنا بقا حفرنا تحت برج بيزا و لقينا اسلاك وده معناه ان التليفونات عندنا من 500 سنه
فقام واحد بلديتنا قال و احنا حفرنا تحت الاهرامات و ملقيناش حاجه خالص و ده دليل علي ان من 5000 سنه كان عندنا المحمول

----------------------------------------------------------------------------
اتمنى الكام نكته دول يكونوا عجبوكم
وعلى وعد منى بالمزيد

وفى النهاية علشان محدش يزعل
الصعايدة

واللهى انا لقطها كدة

واحد صعيدى كسبـ مليونـ جنيه ,خافوا يبلغوهـ الخبر ليحصل له حاجه من المفاجأهـ
العمدهـ قالهم خلاص انا هبلغه,,, قاله يا محمدين لو كسبتـ مليونـ جنيه تعمل بيهم أيه؟
قاله هديك نصهم,, العمدهـ ماتـ بالسكته القلبيه

واحد مسطولـ قطع راس مراته وهيه نايمه وقعد يضحك ويقولـ : هتتجن لما تصحى الصبح مش تلاقيها

واحد مسطولـ قتل عسكرى ,, راح اتصل بـ 122 قالهم احب ابلغكم انكم بئيتوا 121

واحد بيسئل أبوهـ ,,, هيه الحمير بتتجوز ,,, قاله يابنى مبيتجوزش أصلا غير الحمير

واحدهـ سودهـ أوى ركبها عفريتـ حالوا يطلعوهـ قالهم نفسى أطلع بس مش شايفـ

واحدة بتقول لجوزها اطرد السواق ده كان حيموتني مرتين في حادثة قال لها: خلينا نديله فرصة ثالثة

واحد صعيدى بيقول لابوهـ انا عاوز موبايل ,,, قاله موافق بس تركب أخواتك معاك

واحد مسطولـ بيقول لوحد مسطولـ تانى شايف الصرصار اللى على الحيطه دا
قاله شايف الصرصار بس مش شايف الحيطه

واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت
الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز

سألو واحد بخيل طحن: تعمل ايه لو الدنيا برد؟ قال: أروح جنب الدفاية. قالو: ولو الدنيا بردت أكتر؟ قال:أقرب من الدفاية. قالو: ولو بردت أكتر؟ قال: ألزق في الدفاية. قالو: طب ولو نزل تلج؟ قال: أشغل الدفاية بقى وأمري لله

مرة واحد بخيل شقتة ولعت ادى للمطافى رنة

واحد بخيل عندو ثلاث تفاحات فتح الاولى لقى فيها دود التانية فيها دود وصل للثالثة طفا النور و أكلها

مرة واحد مسطول قابل واحد قاله الساعة كام قاله خمسة وخمسة فرد عليه المسطول وقاله ما تعرفشى تقول عشرة وخلاص

واحد قال لخطبتة لما ازمرلك تبقي انزلي قالتله انت جبت عربية قال لها
لا جبت زمارة

واحد صعيدي راح امريكا لقى كل الشباب لابسين تشيرت مكتوب علية سفن
اب كوكاكولا - بيبسي
راح كتب على الجلابية عصير قصب

واحد بلدياتنا واقف قدامه خمس شياطين .... واحد يوسوسله و اربعه يفهموه

حلاق وابنة بيتفرجوا علي ماتش كورة فالولد سمع المعلق بيقول (وشاطها
بمشط رجله وجات في المقص وجووووووووووووون) راح الولد لابوة وقاله الحق
يا بابا دول باينلهم بيلعبوا في العدة

مرة تلاتة مصاصين دماء دخلوا قهوة اتنين طلبوا كبيتين دم و واحد طلب كباية ماية سخنه ليههه
عشان معاة دم فتلة

نساء العالم اتحدن وقررن انهم مش هيعملوا أي حاجة من واجبات البيت.... وبعد اسبوع اتقابلوا
عشان يعرفوا النتايج
الزوجة الفرنسية: انا قلت لجوزي ميشيل انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده كله
وقالت أول يوم ما شفتش حاجة وتاني يوم ما شفتش حاجة وتالت يوم بدأ يغسل ويمسح وقالي انتي بتتعبي خالص يا مراتي يا حبيبتي
الزوجة الانجليزية: انا قلت لجوزي انا مش هعمل حاجة خالص في البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة... تاني يوم بدأ يعمل الاكل تالت يوم غدانى وعشانى بره
الزوجة المصرية: انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة تاني يوم ما شفتش حاجة... ثالت يوم ابتديت أشوف شوية بعيني الشمال

اتنين مساطيل واحد سأل التاني هو النهارده السبت و لا الحد ؟؟ قاله
الاتنين قاله ماشاء الله هما بقو سوا

واحد كان عنده كتكوت مفترس ، كل ما يدخله قفص الفراخ يقوم الكتكوت ياكلهم ، وفي قفص القرود ياكلهم ، وفي قفص القطط ياكلهم ، راح راميه في الصحرا . صعب عليه الكتكوت وراح يشوفه بعد 3 أيام ، لقى الكتكوت مرمي عالأرض والنسور بتحوم حواليه ، الراجل قاله : يا حبيبي إنت مت ؟ قام الكتكوت وقال له : يخرب بيتك بوظت الكمين

مرة واحد بلديتنا راح يشترى قفل فالبيّاع جابلوا قفل كبير فقاله بلديتنا يا بووووى !!
قاك جايبلوا قفل صغير فقال بلديتنا يا خوووووى

هريدي وقناوي راحوا السينما فهريدي بيقول لقناوى الحصان ده حيجع فى الحفرة دلوقتى فقناوى راح
اقايله لامش حيقع راح اقايله لاهيقع اتفقوا لو الحصان وقع في الحفره هريدي هيدي لقناوى 10 جنيه ولو موقعش قناوى هيدى لهريدى 10 جنيه فا الحصان وقع فى الحفرة فجناوى اعطى لهريدى 10 جنيه فلما طلعوا من السينما هريدى قال لجناوى انا سمعت الفيلم ده كتير جبل كده فجناوى قاله وانا كمان بس انا قولت ان الحصان هياخد باله المرة دى ومش هيجع فى الحفرة

واحد صاحب مزرعة فراخ محمل العربية فراخ و سايق وقفته لجنة و
سألوه "محمل إيه؟" قال لهم فراخ، قالوله "بتأكلها إيه؟" قال لهم "بأكلها قمح" قالوله غرامة 100 جنيه "بتأكل الفرخ قمح و البلد مش لاقية تاكل؟؟".
و هو مكمل وقفته لجنة و سألوه "محمل إيه؟" قال لهم فراخ، قالوله "بتأكلها إيه؟" قال لهم "بأكلها زبالة" قالوله غرامة 100 جنيه "بتأكل الفراخ زبالة و تسمم الناس؟".
الراجل مكمل ع الطريق وقفته لجنة، الظابط سأل له "محمل إيه؟" قال له فراخ، قال له "بتأكلها إيه؟" قال له "و الله يا باشا، أنا بادي لكل فرخة مصروف وهي تجيب الأكل اللي عايزاه"

ابو العربي راح ع القهوة
قال لهم مش تباركوا لي مش انا خطبت البت سعااااااااااد
واحدرد علية وقال له يا راجل سيبك منها دي ماشية مع نص شباب بورسعيد
ابو العربي قال له يا راجل وهيا بورسعيد كلها أد اي

مرة واحد صعيدى حب انه يعمل زى العلما الكبار زى اينشطاين ونيوتن وايدسون
فقال لازم يعمل تجربة زيهم
فجاب ضفدعة
وقطع رجلها الأولى وقالها اقفزى فنطت
جابها مرة تانية وقطع رجليها التانيه وقالها اقفزى فنطت
جابها مرة تالته وقطع رجليها التالته وقالها اقفزى فنطت
جابها مرة رابعة وقطع رجليه الرابعة وقالها اقفزى فمش رضيت تنط اقفزى مش راضية اقفزى مش راضية
فقال ملحوظة:

"
عند قطع ارجل الضفدعة الأربعة فإنها تفقد حاسة السمع"

ندل اتصل على الإذاعة (الراديو) وطلب أغنية بابا فين وأهداها للأيتام

مره المانيا مخترعه جهاز لكشف الكذب فجابوا واحد امريكي فقال احنا فكرنا نطلع القمر وطلعنا واحنا
فكرنا نعيش فوق الشمس وعيشنا فالجهاز رن
فجابوا واحد ياباني وقال احنا فكرنا نبقي من الدول الصناعيه في العالم وبقينا واحنا فكرنا نعيش تحت الماي وعيشنا راح الجهاز رن
فجابوا الصعيدي فقال احنا فكرنا راح الجهاز رن

محشش جاب ولد بعد سبع بنات راح
سماه بدري

مرة كان واحد ماشى بسيارة لقى لفته مكتوب عليها خفف 70 مشى على 70كليوبعد شويه
لقى مكتوب خفف 7كليو مشى على 7 كليو بعد شويه لقى مرحبا بيكم فى خفف

واحد بيقول لمراته تصدقى جارنا بيقول انه خان مراته مع ستات العمارة كلهم الا واحدة بس؟ قالت له اكيد الولية الرخمة اللى فى الدور الراب

مرة واحدة صحت من النوم الفجر ملقتش جوزها جنبها.. لبست الروب وقعدت تدور عليه لقته قاعد فى المطبخ وحاطط فنجان قهوه قدامه ومستغرق فى التفكير لاحظت دموع نازلة من عينيه سألته ايه الموضوع ؟ قاعد لوحدك ليه فى نص الليل؟؟؟
قالها فاكرة لما اتواعدنا من عشرين سنة ؟؟؟ قالتله اه فاكرة قالها: فاكرة لما شافنا أبوكي واحنا في العربية؟؟؟ قالتله: آه فاكرة قالها: فاكرة لما حط مسدسه في وشي وقالي يا تتجوزها يا اسجنك عشرين سنة؟؟؟ قالتله: آه فاكرة
نزلت الدموع من عينه وقالها: لو كنت دخلت السجن كنت خرجت النهاردة

الساعة 10 صباحا فتح الباب لقى وحدة مذيعة بتقله ممكن نعرف بتعمل ايه لما تقوم من النوم قال انا بقوم من ام النوم اروح ام الحمام افتح ام الحنفية اغسل ام وشى اروح ام الغرفة اقلع ام الترنج البس ام البنطلون انزل من ام الشقة اركب ام الاتوبيس انزل من ام الاتوبيس اروح ام الشغل وبعد ما اخلص ام الشغل ارجع ام البيت وخلاص فقالت المزيعة شكرا يا فندم ويحرق ام البرنامج اللى خلانا نشوف ام وشك

»
واحد مات ليش ؟؟؟؟؟
واحد مات ليش ؟؟؟؟؟ نسي يتنفس ...

»
بشرى سارة الى شعبنا العراقى
بشرى سارة الى شعبنا العراقى المناضل: تم دمج المديرية العامة للكهرباء مع المديرية العامة للاطفاء فاصبحت : ( المديرية العامة لاطفاء الكهرباء ) ...
»
خكري دخل الجيش
خكري دخل الجيش سأله الضابط : وش تسوي إذا واجهت العدو؟ رد عليه: ارمي سلاحي في وجهه وأقول له أكرهك … أكرهك ...
»
طفل غبي
مره طفل بسال امه كيف جبتيني قالتله رشيت تحت السجاده سكر فتاني يوم انتا اجيت راح الولد رش تحت السجاده سكر وتاني يوم رفع السجاده لقي نمل فقال لامه ماما ماما تعالي شوفي اولادي ...

»
الجندي والبراد
في جندي كل ما يمروء ادام البراد يضرب لو تحية ليش؟ لأنو ماركة جنرال ...

»
واحد مسطول شاف حديدة مدورة
مرة واحد مسطول شاف حديدة مدورة قال بس اخرمها واستعملها من الربع جنية الجديد راح عند الحداد قاله عيز اخرم الحديدة ده قاله الحداد هتكلفك ربع جنية قاله المسطول اخرمها وخدها ...

»
الاحول
فيه اثنين واحد احول والثاني مو احول يمشون مع بعض قال اللي مو احول لزميله قدامك عمودلا تصدم فيه قال لا تخاف بمشي بالنص ههههههههههههه يشوف العمود اثنين ...
-
»
المسكين والحريقه
في واحد انقض واحدمن الحريق لييييييييييييش؟؟؟؟عشان يعيش مشوه ...
صعيدي اكل خبز فوجد به نمل فشرب موبيد الحشرات ...
»
الصرصور والتلفزيون
صرصور كان يشوف التلفزيون شاف دعاية بف باف قال من اولها فلم رعب ...

»
حمصي دق للاستعلامات
في واحد حمصي دق للاستعلامات فردت الموظفة فقال لها اديش رقم الأطفاء ؟ قالتلوا ثلاث تسعات 999 قال أنا: عندي تسعةواحدة فقط قالت له : أنت حمصي شي .. قال : انتي مركبة كاشف ومالي خبر ...

»
ابو جهل في ستار بكس
كان ابو جهل يشرب كابتشينو في ستار بكس في بني قينقاع وكان فاتح البلوتوث جاته رساله من الأوس والخزرج فايروس فغضب غضبا شديدا! ورمى الكابتشينو في وجه الشباب.! وفي رواية اخرى انه لم يدفع الفاتورة!! محشش يكتب قصة تاريخيه ...

»
غبي يصلي
كان في غبي يصلي .. دق جواله .. رد .. قاله صاحبه: وينك ؟؟! قال:انا في التحيات ...

»
لقاء مع محشش
الاسم: فنيغش العمر:20 سنةو 5 سنين المؤهلات : حاصل على المتوسطة من جامعة بيكفورد للمعلمين بينبع متزوج: نعم عندك اطفال: ولدين وبنت ولد مااسمائهم: كلهم محمد ماعدا خالد اسمه فيصل ...

»
رجال مايغار
كانت في حرمة مررة زوجها مايغار علها ايش سوت : راحت السوق ولما رجعت قالت لزوجها: ترى في شباب في السوق كانو يرقمون مع الزحمة. قالها: قولتيهامع ا لز حمة. قامت جابت جارهم ابو علي وخبته في الدولاب قالت بكرة عرس صاحبتي وماعندي فستان. قالهاالدولاب ...

»
مجنون والطفل
في مجنون ماشي في سوق الحميدية خطف طفل وطلع في على مآذنة الجامع ومسك الطفل من رجلية إجت الشرطة والعالم وام الطفل عبتصرخ قال المجنون اذا احد طلع بزت الطفل ماحدى عرف يتصرف جاء مجنون ثاني .. سأل شو في ؟ قلولو المشكلة قلهن بصيطة عطوني منشار مسك ا ...

»
اغبيا
غبي سال غبي : وين رايح ؟ قال : مادري .. وانت وين رايح ؟ قال : مادري .. قال : طريقنا واحد .. امشي بسرعه قبل مانتاخر ...

»
قنينة الغاز عم تهرب
في واحد دخل على البيت فلقى قنينة الغاز عم تهرب فوصاها على بوط رياضة وأتاري ...

»
الحشيش
مره اتنين كانو بيحششو قعدين امام مرايه صاحبه قاله شايف الاثنين اللي هناك متجى نحشش معهم قله ياله جم يقفو قله اقعد اقعد شكلهم قايمين ...

»
الفار
مره واحد لعب الفار فى عبه .. رسم على قلبه قطه ...

اكثلا من 500 نكتة تموت من الضحك
استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مجموعه نكت تهلك من الضحك ادخل وامسك نفسك